[Tajfutas] bajnoki rendszer

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Jan. 30., H, 09:57:11 CET

Janó!A félreértés elkerülésére,nekem semmi bajom ha külföldi indul a magyar bajnokságon.én is örülők,hiszen Ő velük erősebb (gondolom) a mezőny.Te is tudod hogy gyakorlatilag bárki bármelyik utcai futó versenyen (pl.Bp.maraton)el indulhat.Pedig az atlétikai szövetségnek ugyanúgy meg van a sportági törvénye.Nekem az a "bajom" ezzel,hogy nálunk, a szigorú értelmezés miatt ezen az alapon nem lehet indulni.Már többször kerültem összeütközésbe (régebben) mert ha rugalmas akartam lenni,akkor rámszóltak hogy tartsuk be a szabályzatot.Aztán (anno) ugyanaz az emberke tőlem kérte hogy legyek rugalmas.Szóval mikor hogy,KINEK MIT KÍVÁN AZ ÉRDEKE.Nálunk ez van.Képtelenek vagyunk (a mindenkori vezetés) átlépni a saját árnyékunkon.NA!!! Nem hiszem hogy mostanában ennyit fogok írni.
Üdv:     lujipapaLehet hogy rosszul tudom,de ez a véleményem.