[Tajfutas] bajnoki rendszer

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jan. 29., V, 19:34:11 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: péter kovács <kovacsp969 at gmail.com>
Dátum: 2012. január 29. 19:32
Tárgy: Re: [Tajfutas] bajnoki rendszer
Címzett: MTFSZ iroda <iroda at mtfsz.hu>

Mi próbáljuk a bürokráciát minimalizálni, de teljesen nem hagyhatjuk
figyelmen kívül. Ennek köszönhetően "csak" az Országos Bajnokságokon
követeljük meg a tájékozódási futás szakágban a versenyengedély meglétét.
 Less Áron
MTFSz

Áron, ezt tekinthetjük hivatalos állásfoglalásnak?
(Tehát kupaversenyen versenyengedély nélkül nevezhetünk bárhová?)

Vagy ez inkább csak szemet hunyás, és a versenyző erkölcsére van bízva,
hogy versenyengedély hiányában is nevez-e minősítő kategóriába?
(Az persze nyilvánvaló, hogy ha nincs versenyengedélye, akkor nem lehet
minősítése sem)

Kösz:
Kovács Péter
BBB