[Tajfutas] WMOC2012

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jan. 28., Szo, 18:33:40 CET

Én ugyan nem készülök a WMOC-ra, de belföldi versenyek esetén szívesen
csatlakoznék autóbuszos utakra. A logikus az lenne, ha így olcsóbb
volna, mint kocsikkal utazni. Elhiszem Júliának, hogy mégsem így van,
csak néhány kérdés felmerül bennem. Nem értem, hová folyik el az
autóbuszra összegyűjtött pénz nagy része, ha mégsem olcsóbb? A
vállalkozók túl nagy profitot akarnak zsebre tenni? Netán a gazdasági
szabályzókkal van baj, tehát pl. a jelenlegi adórendszert kell okolni?
Végül: miért van, hogy svédeknek, cseheknek stb. megéri buszokkal
utazni versenyekre, angoloknak, magyaroknak viszont nem?

Üdv:
Gerzson