[Tajfutas] Mindenki saját felelősségére indul

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 27., P, 15:39:43 CET

Sziasztok!

En nem akartam elhinni amit Csikos Miklos sporttarsunk ir itt.  Szerintem ez a tema arrol szol, hogy milyen erkolcsi es jogi kotelessegei vannak rendezoknek egy vissza nem tero versenyo fele es nem arrol, hogy milyen szabalyzattal lehet kigolyozni azokat akik tul hosszu palyara mennek ki.  A lenti megjegyzesemet errol csak egy lenyegtelen mellekgondolatkent emlitettem. Szerintem ez a diskurzus olyasmirol szol, hogy valaki rosszul lett, lecsuszott a lejton es kitorte a labat, annyira elszallt, hogy kimerult es bolyong fejetlenul stb., stb.  Nem arrol, hogy barki direkt ki akar szurni a rendezoseggel, hogy plusz koltseget es munkat adjon nekik azzal, hogy tul hosszu palyara nevez es emiatt varni kell ra, vagy keresni kell.  Hat mar ennyire ott tartunk, hogy meg ilyen szituaciokban is az az alapbeallitas, hogy mindenki hulye, rosszindulatu, erkolcstelen es felelotlen? Hogy errol kell polemizalni hosszan, ahelyett, hogy egymas segitesere
 koncentralnank?  Az Isten szerelmere, probaljuk meg feltetelezni azt, hogy az emberek zome becsuletes es joindulatu!  Nem erdekel, hogy hanyszor latom az ellenkezojet, es az sem, hogy sokszor tenyleg ugy tunik, hogy a zullot csurhe uralkodik a becsuletes es tisztesseges tobbseg folott. Ha hagyjuk, hogy minden vonatkozasban ez a gondolkodasmod dominaljon, akkor szerintem jobb ha ki se megyunk az utcara, nemhogy erdobe.  Elnezest ezert a kirohanasert, de ezt (sem) tudtam magamban tartani.

Julia