[Tajfutas] Mindenki saját felelősségére indul

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jan. 27., P, 09:00:40 CET

Ma már óriási különbségek lehetnek mondjuk egy jobb fiatal és egy
kevésbé jó 65-70 éves II. osztályú versenyző között. Ezért szerintem
inkább olyan szabályt kellene hozni, hogy akinek letelt a
versenyideje, az köteles a legrövidebb úton és idő alatt bemenni a
célba. Lehet, hogy nem mindenki visz ki órát, én sem szoktam. Ám ha
lesz ilyen szabály, akkor attól kezdve mindig lesz nálam óra.

Üdv:
Gerzson