[Tajfutas] Sportorvosi-Mindeki saját felelősségre indul

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 26., Cs, 17:44:22 CET

Miksi

Re: UI - En is voltam ilyen helyzetben egyszer amikor orakig kerestunk valakit a verseny utan es mar majdnem ott tartottunk, hogy a rendorseget ertesitjuk amikor egy kutyasetaltato megtalalta szegenyt holtan. Akkor is azt mondtam, hogy en is igy szeretnek elmenni. De ezt ne ragozzuk tovabb.

Mint irtam, hogy mindkenfelekeppen van felelossege bizonyos esetekben a szervezosegnek es ezekbol a vissza nem tert versenyzok keresese az egyik legfontosabb.  Nem tudom emlekszel-e, de egy par eve volt egy olyan szornyu eset Szlovakiaban egy tajkerekpar vesenyen amikor egy fiatal versenyzo balesetet szenvedett, senki nem segitett neki es meg is halt. Mondjuk ez egy extrem eset, de az biztos, hogy itthon es az osszes kornyekbeli orszagban (az en tapasztalatom szerint) nem tartja egy rendezoseg sem hivatalos feladatanak a meg kint levok kereseset.  Az mas kerdes, hogy sokszor azert rendesek es megkeresik az elveszetteket, de ez nincs a koztudatban vagy a gyakorlatban, hogy ez ugy jogi mint erkolcsi szempontbol a rendezoseg kotelessege.  Ha Angliaban peldaul egy verseny rendezosege szepen osszepakolna es hazamenne, hogy mert nincs egy auto sem a parkoloban, "biztos befutott, nem dugott es hazament" es vegul kiderul, hogy ott fekudt serulten holtan stb.
 abbol millios karteritesi per es egyeb borzalom lenne.  Errol nekem ugy egyebkent az a velemenyem, hogy teljesen fuggetlenul a jogi vagy erkolcsi meggondolasoktol, tudnal Te jol aludni ejszaka ezutan?  Mert en nem.

Julia