[Tajfutas] Hurrá! van 3Sz!!!

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2012. Jan. 26., Cs, 15:35:26 CET

Sziasztok!

Ezt magamra veszem, mert néhány napja tényleg feltettem a http://lazarus.elte.hu/tajfutas/naptar12/3sz-2012.htm címre a 2012-es programot, de ez gyakorlatilag nem más, mint a Vankó Péter által összeállított és a levelező listára még talán novemberben elküldött versenylista. A folyamatos frissítés majd a Tájoló friss számai alapján fog történni (nálam legalábbis).

Üdv.:

Zetor