[Tajfutas] F65

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 21:04:37 CET

A szóban forgó javaslat a szenior bizottságtól érkezett, a bizottságvezető
elmondása szerint a hozzá érkező szeniorok kérését járta körbe, foglalta
előterjesztésbe, amit az elnökség változatlan formában elfogadott.

Bár elnökségi témákban elnökségi tagként nem igen írok a listára, ha már
most megteszem, egyúttal  javaslom a fenti módszert mindenkinek aki
érdemben szeretne az MTFSZ elnöksége elé tárni javaslatát.
MM