[Tajfutas] Sportorvosi-Mindeki saját felelősségre indul

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 20:15:28 CET

A BTFSz szombati szenior találkozóján is téma volt a sportorvosi.
Ezzel kapcsolatban előkerült az a kérdés is, hogy a rendezőség
megkeresi-e az elveszett versenyzőket?
Ebből óriási és késhegyig menő vita bontakozott ki, pedig nem voltak
jelen felkészületlen kezdők.
Talán sérülés veszélyre vagy időskori egészségügyi problémákra gondolhattak.
Mi az ami ebből a rendező felelőssége lehet?