[Tajfutas] (nincs tárgy)

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2012. Jan. 25., Sze, 18:14:23 CET

 Sítájfutók figyelem!

Ha valaki már fel autózik a Mátrában hátha érdekli!
   Vasárnap lesz az eredeti kiírás szerint 10:00 kor a sítájfutó sprint bajnokság Mátraszentimrén Ugyan ezen a napon Galyatetőn rendeznek egy nyílt sífutó versenyt 11:00 kor. Kiírását lásd a mellékletben.

A rendezőknek a következő levelet küldtem:  Sziasztok,  Nem lehetne egyeztetni a két versenyt?   Mondjuk: a Sítájfutót (http://www.mtfsz.hu/versenyinfo/6474_i_Matraszentimre2012.htm) előre hozni 9:30-ra  a sífutót (Nyílt klasszikus stílusú sífutóverseny Galyatető 11:00) pedig eltolni 11:30-ra.  Akkor akik bírják mind a kettőn részt vehetnének!  Üdv. HK A Síverseny rendezőitől a következő választ kaptam:  Részünkről a 11.30-as rajtnak nincs akadálya. Ha tényleges igény   jelentkezik, ha neveznek erre a versenyre jelezve, hogy sí-tájfutók. Több nevezés esetén halasztjuk a rajtot. Üdvözlettel Juhász Tibor

Bence rajtad a sor!