[Tajfutas] MTBO változások- beharangozós stb.

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 16:27:59 CET

A Látványsport TAO pályázatoknál ( lásd:kosár,foci,kézi,vizilabda, jégkorong szakszövetségi honlapok) meg lehet tekintetni az elnyert összegeket  (Jó suskák!)
Egy picit irigyelem őket, de bizakodom, később más egyéni és amatőr csapatsportágaknak is lesz lehetőségük-közte tájfutás- ilyenfajta állami vezérlésű pályázati pénzeszközökhöz jutni.
Addig is, "SZÉP", vagy nem.., nem látogatom megyénkben a fenti látványsport rendezvényeket.
Popey