[Tajfutas] Sportorvosi-Mindeki saját felelősségre indul

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 13:51:10 CET

Ha lesz sportorvosi, akkor esetleg (bár nem tartozik ide szorosan) a versenykiírásokból  a "mindenki saját felelősségére indul!" szöveg kimarad ?

Na, most, akkor minek is teszik kötelezővé a sportorvosit, ha úgy is a saját felelősségünkre indulunk a tájfutó versenyeken?
Tudjátok, a jelenlegi versenyengedély általi biztosításunk, annyit ér, mint halottnak a csók.

Popey