[Tajfutas] Verseny- és minősítési szabálymódosítási javaslatok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 10:17:42 CET

Az Imre által felvetett javaslatok többnyire jogosnak tűnnek, de azon azért
csodálkoznék, ha a Közgyűlésig tető alá lehetne hozni egy szavazásra
alkalmas változatot.

Bár semmiképp sem tartom magam a női egyenjogúság ellenzőjének, de azt
azért még nem látom, hogy a női és férfi mezőny erdményeinek/pontjainak
összeboronálása milyen eredmények alapján történhetne, egyelőre ugyanis
csak nagyon elvétve versenyzünk közös mezőnyben.

" A női egyenjogúság csak egy mítosz. A nők jobbak."

Kovács Péter
BBB