[Tajfutas] F65

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2012. Jan. 24., K, 12:34:51 CET

Pista!

Ha nem csak nézel, hanem látsz is mielőtt írsz, akkor elolvashattad volna
mit jelent. Sőt azt is kinek a javaslata alapján került bele.
Az F65-s bajnokságokon is lesz selejtező. (KOB, ROB, ONEB)

Az idézet:
"Szenior bizottság javaslata alapján az F65 kategória kerüljön át a Szenior
II csoportból a Szenior I csoportba. Ennek hatására ez a kategória is
selejtez a megfelelő OB-kon."

Üdv
Mihók

2012/1/24 Vida Istvan vipisti at vipmail.hu