[Tajfutas] Ausztria 10 000-esen

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Jan. 23., H, 17:49:24 CET

Sziasztok

Én úgy tudom, Ausztriában (amit Dani elvárásaival szemben egyelőre nem csatoltak Magyarországhoz, bár - talán - megérdemelnék) a legnagyobb méretarányú hivatalos térkép, ami az egész országot lefedi, az 50ezres. Amikor Bécsben járok, mindig elmegyek a Kohlmarkton levő térképboltba és megnézem, hogy az árusított 25 ezres még mindig az 50 ezres egyszerű nagyítása-e (ez még nem digitális térkép), és tényleg (utolsó infó: 2011-12-01).
Tehát 10ezrest nem érdemes keresni.

Nem tudom, hol lehet szörfölni a 10ezres EOTR-en, én persze csak odamegyek a szekrényhez a Hadtörténeti Térképtárban és szörfölhetek. : ))

Mindenesetre jó hír, hogy, az EU állítólag arra az álláspontra helyezkedett, hogy az, hogy mi hol van, azt minden állampolgárnak joga van tudni, ergo, előbb-utóbb megszűnik minden korlátozás az állami alaptérképekhez való hozzáférésben.

Ábel