[Tajfutas] Bajnokságok egyáltalán

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Jan. 23., H, 15:52:53 CET

Szia, egyrészt eszedbe se jusson tenni semmit az ellen hogy jól bírod az
F60-as pályákat  majd az idő megoldja ezt a problémát :-)
másrészt meg ha felül tud kerekedni benned, vagy bárkiben a kihívás
szépsége a győzni-akarás lehetőségén, induljon alacsonyabb kategóriában.
Igaz ott max a : nem gondoltuk volna, hogy még ennyit bírsz-szal kell
beérni gyönyörű oklevelek helyett :-)
MM