[Tajfutas] Bajnokságok egyáltalán

László Kaján oldkajla at gmail.com
2012. Jan. 23., H, 07:59:01 CET

Szevasztok Sporttársak!

Most éppen nem loptak el semmimet, tegnap a Ripszámon még a szemüvegemet is
megtalálták!

De most azért írok, mert immár az F60 -ban koptatva az idők fogát bizony
erős hiányérzetem van.
Észrevettem, hogy senior kategóriák pályái egyre rövidebbek lesznek! Sőt,
sokkal jobban rövidülnek, mint az az életkorom előrehaladtával szükséges
lenne.
Ezért kénytelen vagyok pl. a szerdai versenyeken a leghosszabbal kezdve még
1-2 pályát lefutni.
Én csak egy amatőr sportrajongó vagyok, de nem tudom, Ti mit gondoltok
róla? Szerintem egyáltalán nem arányos a korral a pályahosszak csökkenése.
Igaz, én F21C-ből egyszerre F45-be estem bele (Nagy Zsolt barátom
javaslatára, úgy eltévedtem, hogy na!), de most a 60.ban kimondottan zavar
a nagyon rövid pálya.

Vélemény? (nyilván lesz szórás, erőállapotnak megfelelően)
Lehetne ez ellen tenni valamit, vagy így van jól nemzetközileg is?

OldKajLa (öreg Kaján Laci bácsi)