[Tajfutas] Sportorvosi

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2012. Jan. 19., Cs, 21:47:52 CET

Mi lenne, ha a chip nem a plasztikkártyában lenne, hanem a kutyákhoz hasonlóan a bőr alatt? Elég lenne egyszer beültetni, nem kellene állandóan új kártyát kérni. Nagyobb keverés után, eltorzult képpel beérve a célba , simán tudnának azonosítani. Még jobb lenne, ha nem kellene figyelni , hogy ne hagyjam otthon a dugókát, csak a kezemet, választott testrészemet kellene  közelíteni az SI doboz továbbfejlesztett változatához. Vádliba nem szabad tenni , nehogy kiharapják a kutyák.

Egyébként a háziorvos jobb lenne, jobban ismeri a pácienst, elvileg ott vannak a leletek, és oda néha egyébként is rákényszerülünk elmenni.

Tóth Karesz