[Tajfutas] Sportorvosi

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2012. Jan. 19., Cs, 18:15:05 CET

Sziasztok!

A Sporttörvény jelenleg hatályos (2012.01.01-06.30- ig érvényes a jelen
szabályozás szerint) módosítása lehetővé teszi, hogy:

"A szövetség szabályzatában foglaltak szerint lehetővé teheti, hogy a
14. életévét be nem töltött, rajtengedélyt igénylő sportoló háziorvosi
igazolással is részt vehessen a szövetség versenyrendszerében
szervezett, rajtengedéllyel való induláshoz kötött versenyen (mérkőzésen)."
(2004. évi 1. tv. 3. § (4) bekezdés utolsó mondata)

Ha tehát az Országos szövetség engedélyezi ezt, akkor a
legfiatalabbaknak a háziorvosuk/házi gyermekorvosuk is adhat igazolást a
versenyengedély- kérelemhez, ez azért gyorsabban intézhető, mint a
Sportorvosi vizsgálat.

ifj. Pavlovics György