[Tajfutas] Fwd: válasz erdő ügyben

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 19., Cs, 14:13:32 CET

Hat szerintem a vagohidi osszehasonlitas kicsit santit. A Popey bukkfakrol irt, ami 100 ev mig szep nagy lesz, es ezert megerdemli, hogy csak ovatosan, hozzaertessel es nem nagyuzemileg vagjak. Ha peldaul arrol lenne szo, hogy fenyofa amit kivagnak, az gyorsan visszano. A marhak es disznok is gyorsan felnonek, bar ott az a kulonbseg is megvan, hogy minden vegetarianus hozzajarulhat, hogy kevesebbet oljenek beloluk, mig semmi hatassal nem tudunk lenni azokra akik nem diszkriminalnak es tonkreteszik a termeszetet.

Julia