[Tajfutas] Sportorvosi

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 19., Cs, 13:20:39 CET

Sziasztok!

En ugy erzem, hogy kar ezt tulragozni amig meg nem tudjuk, hogy mi a hozzaallasa a Szovetsegnek ehhez.  Hiszen nekik kell ezt betartatni velunk, nem?  En probaltam Csontit hivni, de ugy nez ki hogy pillanatnyilag nincs bent az irodaban.  Feltetlenul meg kell erdeklodni, mert, hogy oszinte legyek nekem sincs kedvem ezzel szorakozni ha megint senkit nem fog erdekelni a sportorvosi. Ha viszont tenyleg valtozott valami es kell, akkor lehet erdemben eldonteni, hogy fontos-e nekem az a versenyengedely vagy nem. Sajnos nagyon valoszinu, hogy sokan nem fogjak kivaltani, hiszen a bajnoksagokon kivul az osszes tobbi versenyen indulhat az ember, senkit nem erdekel, hogy van-e engedelyed vagy nincs.

Julia