[Tajfutas] Budapesti Tájfutó Napok / Szenior találkozó

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jan. 19., Cs, 11:52:08 CET

Sziasztok!

(az előző levél folytatása)

Esetleg nincs kedve valakinek megszervezni a szeniorok számára? Olyan,
aki járatos a Sportkórházban és az sem hátrány, ha ismeri az
orvosokat. Ennek alapján mehetnénk egyszerre többen (persze nem
kötelező a csatlakozás). Nem árt, ha az orvos, aki a vizsgálatot végzi
és az igazolást kiállítja, tudja előre, hogy hány fő várható. Ekkor
esetleg számunkra is kisebb lenne a sportorvos felkeresésével járó
tortúra.

Üdv:
Gerzson