[Tajfutas] Sprint és Váltó OB kiírás - Mátraszentimre 2012. jan. 29.

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Jan. 18., Sze, 10:24:13 CET

Szerintem Eplény nincs, helyette van ez, szóval igazából ez helyszín
módosítás. De majd Bence megmondja a tutit.

Mátraszentimre (és Bánkút) egyébként most is jó lehet, de ha pedig az
ígéreteknek megfelelően esik még egy kis friss hó, akkor egyenesen
kiváló lesz, szóval harapjon rá, akinek van affinitása az ilyesmihez,
mert évek óta nem volt ilyen és ki tudja, mit hoz a jövő.

D.