[Tajfutas] hátha valakit érint

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2012. Jan. 15., V, 16:39:08 CET

Elgondolkodtató, hogy Gábor fiamnak 1 pont hiányzott három évvel ezelőtt a TF felvételihez.
Írtam egy kérvényt az Oktatási Hivatalnak, hogy nagyon hálásak lennénk, ha figyelembe tudnák esetleg venni az eddigi eredményeit: többszörös Magyar Bajnok IFI EB 6. ill 9. hely ötszörös Magyar válogatott stb..... Lepattant róluk, mint vízről a kavics!!!!
Bezzeg, ha rokkant nyugdíjas lettem volna nem lett volna gond, mert azért plusz pont jár és még sorolhatnám!!!!
Testnevelő-edző szakra jelentkezett és nem atomfizikusnak.
Ja és a lényeget elfelejtettem mondani: A FIZETŐS SZAKRÓL BESZÉLEK!!!!!
Hajrá oktatás hajrá Magyarország!!!!!
ui.Harmadszorra sikerült............
Szép napot Mindenkinek: id. V. Gábor