[Tajfutas] Off hotspot Off

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Jan. 12., Cs, 20:06:52 CET

Mondják, hogy a nyilvános wifik nem biztonságosak.
Én rendszeresen használtam ilyeneket a mai napig.
Ma az alábbi tesztet láttam. Bárki fellép egy wifi hálózatra,  ugyanarra a
hálózatra fel kell lépni egy iphone-val, melyen egy olyan alkalmazás fut,
ami mások wifi forgalmát látja, rögzíti pl a csetelést, fogadott és küldött
emailokat és megjegyzi azokat a helyeket ahova belép a gyanútlan, és utólag
a nevében be lehetett lépni azokra a helyekre. Pl,:  facebook-ra gmail
levelezésbe bárhova.
És egy teszt akkor teszt ha megismételhető. Hát ez az volt.
Nem szeretnék ezzel hosszú levelezést indítani, csak hogy tudjátok, ha
valamelyik gyorsétteremben vagy egyetemen a mellettetek ülő (de nem kell
mellettetek lenni) az iphonját cseszteti, nem kizárt hogy ép emailjaidat
olvassa vagy a facebook oldaladat szerkeszti :-)
Ha https-en keresztül lép fel a gyanútlan, akkor nehezebb hozzáférni,
mondják.
MM