[Tajfutas] sítájfutó OB Bánkút kb. pályaadatok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jan. 12., Cs, 15:02:54 CET

Kíváncsi ember vagyok, ezért megkérdeztem Lajszner Attilát, hogy mégis
milyen távokra lehet számítani.
Ezt írta:

*A következők lesznek kb:
Középtáv:
3 - 5,5 km intervallumban.

Hosszútáv:
3,5 - 8,5 km intervallumban.

A kisebb szám az a nyílt lenne a nagyobb pedig az F21.*

Pályakitűzés várhatóan hétvégén, így hétfő-kedd körül végleges
pályaadatokat is tud majd írni.

kovacsp

tajfutas at lazarus.elte.hu