[Tajfutas] Ripszám, Virtual Orienteering

Török Imre toreny at freemail.hu
2012. Jan. 12., Cs, 11:14:35 CET

Sziasztok! Pár napja felvittem a Ripszám emlékverseny pályáját a Virtual Orienteering szerverre, így a közelgő Ripszám versenyen bárki kipróbálhatja a virtuális tájfutást a normál pálya teljesítése közben. A pálya itt tekinthető meg:http://vorienteering.com/tracks/5fb5ff498e2f40529177c0c38c71626d A 3-as pont pontos elhelyezését nem garantálom, de azért igyekeztem a légifotón a lehető legjobban belőni a helyét. Akinek megjött a kedve, és van Androidos vagy Windows-os okostelefonja (vagy tud egyet kölcsönkérni), az regisztráljon a vorienteering.com honlapon, majd töltse le az alkalmazást és a pályát a telefonjára.  Érdemes még felkészülésként megnézni a rendszer oktató videóit is:http://vorienteering.com/howdoi  Találkozunk a versenyen. Üdv:
TÖRÖK ImreMAFC
Mob: +36 70 540 6956