[Tajfutas] újabb tájfutó akadémiai doktor

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Jan. 11., Sze, 10:00:11 CET

Pedig ha átkerülnél a d-betűsökhöz, lehet, hogy ezentúl a rajtlista
végére sorsolna a Krämer szoftver. :)

Szerintem ha nem csinálsz semmit, akkor nem írják át a neved. Amúgy az
MTFSZ iroda foglalkozik az ilyesmivel. A Re-számhoz én már nem nyúlnék,
egy csomó helyen az az azonosító. Annyira nem lehet gáz, hogy nem a
pontos születési dátumot tükrözi.

D.