[Tajfutas] újabb tájfutó akadémiai doktor

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2012. Jan. 11., Sze, 09:12:07 CET

Szia!

Én is szeretnék gratulálni!
Szerintem adatbázis ügyben legegyszerűbb, ha Csontihoz fordulsz. Ő egy
mozdulattal át tud írni bármit a központiban, és az már csak idő kérdése,
hogy minden rendezőhöz előbb-utóbb a korrigált adatok jussanak el. A
rajtengedélyszám már keményebb dió, mert lehet, hogy pár rendszer (pl.
rangsorszámító?) az alapján azonosít. Ha megváltoztatják, előfordulhat, hogy
nem leszel bent a ranglistában...

Tamás