[Tajfutas] újabb tájfutó akadémiai doktor

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Jan. 10., K, 20:36:46 CET

Sziasztok,
Erről lenne szó?
A térlefedő kódok (covering codes) lényegében többdimenziós diszkrét terek
(Hamming terek) adott sugárral történő lefedését biztosító halmazok, melyek
a számítástechnika számos területén alkalmazhatók.

Bővebben itt: http://real-d.mtak.hu/372/1/KeriGerzson_6_Tezis.pdf

Ugye, így már mindenki számára világos, hogy mi lett Gerzson által
"feltérképezve". Jelentem, én eltévedtem, vagy teljesen összezavarodtam.

Üdv, HN