[Tajfutas] Ismét egy megyei dijazott!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jan. 3., K, 21:08:03 CET

Sziasztok!

 EGY RÖVID SAJTÓHÍR !

B.A.Z. megye : "Jó tanuló Jó sportoló" díjátadás

Márványtáblára került a neve

A Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Phd. I. évfolyamos hallgatója, a Diósgyőri Tájfutó Club I. osztályú, válogatott kerettag tájfutója ZSIGMOND SZÁVA az elmúlt év decemberében a borsodi megyeszékhelyen (Miskolci Városi Szabadidőközpont) tartott díjátadó ünnepségen vehette át (szerintem már nem először)  Borsod-Abaúj-Zemplém megye:  Jó tanuló, Jó sportoló címét.

Az érintett testnevelője: Bokros György (Hú.., de ismerős valahonnan?!)

                         Edzője:  Kaló Annamária

A díjátadást követően az általános-közép-felsőfokú oktatási intézmények elismerést elnyert tanulói, közte Zsigmond Száva neve is a Szabadidőközpont bejáratánál elhelyezett dicsőség-márványtáblára bevésésre került.

Gratulálunk!

Üdv: Popey