[Tajfutas] Sport cafeteria

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2012. Jan. 2., H, 13:33:46 CET

Ja, és az MTFSZ leszerződhetne egy jegyirodával, hogy lehessen belépő
jegyet venni tájfutó eseményre. Mert ha jól látom ehhez ez kell. Vagy
létrehoz egy jegyirodát.
De most komolyan, nem köthetnek bele, hogy egy belépőjegyért mit kapok.
Fától-fáig követni a versenyzőt ha a rendező megengedi, miért is ne?

Kati