[Tajfutas] Sítájfutó EB - középtáv

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2012. Feb. 24., P, 17:39:05 CET

Helyszíni jelentés Csúcs Klaustól:

"Itt közben telnek a napok. Sajnos mind nagyobb és nagyobb rendezési gondok kerülnek a felszínre. Tegnapi középtávú versenyről csak ma délben kaptunk eredményt... Laura végül 29., én meg 39. lettünk. Laura élete egyik legjobb futamát produkálta. Miután kielőzte a mögötte induló finn és cseh, újra utol tudta őket érni! Nekem továbbra sem ment ahogy szeretném. Annak ellenére, hogy 116 illetve 117%-ot jöttem egyik nap sem sikerült VK pontokat szerezzek. Annyira szoros a mezőny, hogy egyszerűen nem tudok többet. Tegnap sajnos rosszul csúsztak a síeim is. Remélem vasárnap sikerül pár pontot elcsípni..."

Klaus