[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Feb. 22., Sze, 21:46:22 CET

És az üzleti részesedésről annyit, hogy használható térképet itthon nem
lehet nyereségesen megcsinálni. Akinek valaha sikerült magyar tájfutó
térkép javítással szabad szemmel is látható nyereséget produkálnia, az nem
végezte el rendesen a munkát.
Persze egy akár 5-10 évvel ezelőtt rendesen felmért térképen
végigsétálgatni, egy két utat, szintvonalat átkanyarítani, a zöldeket
átszínezni, majd ezen "nagy versenyt" rendezni lehet "nyereségesen", de ezt
sajnos legtöbbször nem a "térképjavítók" csinálják :-)
MM