[Tajfutas] Esik a hó, f..gik a ló!

Török Imre toreny at freemail.hu
2012. Feb. 17., P, 13:16:12 CET

Kedves Gerzson, Dani és Miki! Szeretném megköszönni, hogy vitátok melléktermékeként megismerhettem Löwy Árpád nagyívű költészeti munkásságát. Halkan jegyzem meg, hogy a "szókimondó" szövegek a "civil" honlapokon általában kipontozva jelennek meg. A maguk nyers valóságában éppen két akadémiai intézet szerverén érhetők el a versek. Ezek egyike pedig Gerzson munkahelye (ezt hivatkozta be Miki is). Azért remélem, hogy felháborodásában nem fog felmondani Gerzson a munkahelyén.  Üdv: Török Imre U.I. Én azért gyorsan letöltöttem őket, mielőtt valami hivatalos személy is észreveszi ezt, és leszedeti ezekről a szerverekről :)