[Tajfutas] FW: [Skio] VÉGRE lesz Budapest Bajnokság

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2012. Feb. 16., Cs, 09:46:17 CET

Örülök, hogy ilyen szép emlékeid vannak róla!Jó rég volt, '97 tájékán talán.Én arra emlékszem, hogy kora reggel amikor odaértünk, a helyszínre, hogy nyomott húzzunk ki és kirakjuk a pontokat, még 30 cm hó fedte a terepet. A verseny végére pedig alig maradt annyi, hogy be tudjon síelni az utolsó befutó versenyző. Épp a verseny napján jött meg a meleg tűző napsütéssel, és 6 fok körüli hőmérséklettel.Mivel akkoriban még csak síléccel volt lehetőség nyomot fektetni, így diagonál nyomok voltak, azok is csak korlátozott mennyiségben. Tehát a tájékozódás nem volt túl nehéz, mert csak néhány elágazásban kellett jól dönteni, hogy melyik nyomot kéne követni. Ha az megvolt, onnantól csak gyorsan kellett sífutni!Egy biztos, hogy a fogyatkozó hó ellenére senkinek sem kellett attól tartania, hogy kövön koppan a síléc alja! :-) (Volt még egy síkvidéki sítájfutó verseny, igaz nem az Alföldön, hanem az Óbudai-szigeten valamikor 2000 tájékán) H.A.