[Tajfutas] Pénteken megjelenik a T�

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 15., Sze, 13:23:20 CET

Nem vonzo, hanem gonzo.

Nem az első eset, hogy nem értünk egyet. Belefér. Kicsit visszakoznom
kell, mert tényleg túlzás, hogy 'a' legfőbb kincs lenne. Csak az egyik.
De szerintem fontos, és a gonzoban éppen a (sokszor nem szalonképes)
stiláris bravúrokat kedvelem, amely szerintem nem szegényít és rombol,
hanem pont ellenkezőleg.

D.