[Tajfutas] HOB

Nemesházi Lászlóné bnemeshazi at ujpest.hu
2012. Feb. 15., Sze, 09:22:56 CET

Fiatalabbat nem mertél írni? :)
Brigi

From: miklos mets [mailto:miklos.mets at gmail.com]
Sent: Tuesday, February 14, 2012 9:07 PM
To: péter kovács
Cc: tájfutó levlista
Subject: Re: [Tajfutas] HOB

belegondoltam, nem csak feladni, lehet párban, hanem" pontérinteni" is. Csak remélem az F50 együtt rajtol az N35-tel és azonos pályán :-)
MM
2012/2/14 péter kovács <kovacsp969 at gmail.com<mailto:kovacsp969 at gmail.com>>

2012. február 14. 18:19 Scultéty Márton írta, <marton.scultety at mtfsz.hu<mailto:marton.scultety at mtfsz.hu>>:
Sziasztok!

A két legfőbb érdekesség benne:
 -
 - a verseny tömegrajtos lesz minden bajnoki kategóriában!
 Készüljetek!

Én készülnék, de valami lelki támaszra lenne szükségem!
Biztosan ezer jó indok szól a tömegrajtos HOB mellett, de nekem most hirtelen egy sem jut eszembe.
Győzzetek meg, hogy jó lesz! Megígérem, hogy ha jól érveltek, hagyni fogom magam!

kovacsp

(közben egész jól haladok a magam meggyőzésével: egy sprint OB-n már el tudom képzelni :-)