[Tajfutas] HOB

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 15., Sze, 07:36:06 CET

Illene.

Nem tudom, ez milyen lesz, de síben és bringában már jó ideje mennek
ilyen versenyek, azok több körösek, kombinációsak, teljesen jól meg
lehet csinálni olyanra, hogy esélytelen legyen végig együtt futni
valakivel (de esélyes mindig találni ellenfelet/partnert).

A versenyzők szeretik, rendezni elég vegyes, részben könnyű, mert fél
óra alatt kimegy mindenki, aztán már csak ülni kell a célba és arra
figyelni, hogy a befutók elférjenek (ez nem vicc, elsőre olyan tömeg
jött, hogy kiolvasásra várók sora túllógott a célkapun). Pályát tervezni
viszont rémálom, illetve az sem kis probléma, hogy mindenkinek 4
térképet kell adni. Az már pénz.

D.