[Tajfutas] 2012. 02. 11. BTFSZ (előadás)

Fábián Ibolya fabianibolya at freemail.hu
2012. Feb. 14., K, 15:35:43 CET

 Kedves Sporttársak! Aki szombaton 10-re a Curia u. egyik kistermébe sietett, szerintem jól választott. A 3 felkészült előadó sokakban ébresztett gondolatokat, akár hangot adtak ennek, akár nem. Paskuj Mátyás "slideshow"-ja rendkívül jól összeszedett, lényegre törő volt, amihez frappánsan illeszkedtek a saját tapasztalaton alapuló kiegészítések. Előadásmódja folyamatosan ébren tartotta közönségét. Kézenfekvő és hasznos tanácsokat kaphattunk a versenyrendezéssel kapcsolatban. Sokakban jött felszínre az "AHA" érzés, valamely emlék kapcsán. A 2. beszédet Vonyó Péterné, Szabó Rékától hallhattuk, aki közgazdász szemmel világított rá fontos dolgokra, melyek időnként feledésbe merülnek a rendezések kapcsán. Bár tőlem távol állnak a pénzügyi dolgok, mégis érdeklődéssel hallgattam.Utolsóként Kecse-Nagy Sándor tisztelt meg bennünk, aki a sponzoráció kapcsán osztotta meg velünk gondolatait. Tőle is több használható ötletet kaptunk. Köszönet mindhárom előadónak, hogy beszéltek tapasztalataikról, gondolataikról, s mindezt elérhető formában rendelkezésünkre is bocsátják!
S nem utolsó sorban a "rendező stábnak", akik gondoskodtak ételről-italról.
 Üdv:Fábián Ibolya