[Tajfutas] 3Sz halasztva

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 20:22:56 CET

Hát igen! Tegnap déltájban szép napos időben a Feneketlen-tó melletti
parkban róttam a köröket. Utána kora délután hallom a rádió
hírműsorában a szmogriadó közlését. Azt is bemondták, hogy gyerekek és
idősek lehetőleg ne menjenek ki az utcára a szmogszennyezés miatt. Meg
voltam rőkönyödve, mert aznap többfelé jártam a fővárosban, délelőtt
bevásároltam az Arénában, előtte bementem a Curia utcába a Tájoló
újságért, és füstködnek sehol semmi jelét nem láttam. Mindenesetre
elhatároztam, hogy másnap (vagyis ma) nem megyek oda, a nagy forgalmú
Bartók Béla út, Kosztolányi tér, Bocskai út szomszédságába edzeni.
(Mehettem volna, mert ma is szép idő volt, de már maradtam az
elhatározásomnál, és inkább kimentem az erdőbe.)

Ezt azért írtam meg, hátha Kova is akkor hallgatta a híreket, amikor
én, és ezért fújta le a jövő szerdai 3SZ versenyt?

Az is lehet, hogy nem figyeltem elég jól és a szmogriadót nem
Budapestre, hanem más városra jelezték? Vagy nem a jelen, hanem múlt
vagy jövő időre?

Üdv:
Gerzson

Délelőtt a Curia utcában is megfordultam,