[Tajfutas] alapranglista, korosztályos ranglista

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Feb. 3., P, 18:14:33 CET

Sziasztok!

Mar eppen valaszolni akartam ebben a temaban (megint!!) amikor befutott majdnem szoszerint amit irni akartam.  Minden gyereket, szerintem, elete minden vonatkozasaban egyennek kell kezelni. Tudom nem egyszeru, de csak igy lesz belole egeszseges felnott, ugy fizikailag, mint a fejeben.  Tehat a Zsebe hosszu palyai neki jok voltak, jol estek, igy azzal semmi baj. De ha kenyszer van egy tulambiciozus szulo vagy edzo miatt, az mar mas kerdes. Es itt ujfent megreszkirozom, hogy vegul teljesen ki fogtok golyozni a listarol, de ha bevezetnenk a szinkodos rendszert hivatalosan is, nemcsak ugy hipp-hopp neha itt neha ott, akkor ennek segitsegevel minden gyerek, sot mindenki pont olyan palyan indulhatna amilyenhez amibicioja, ereje, egeszsege, tehetsege vagy eppen kedve van.

Julia