[Tajfutas] Fw: HOB2013 1. Hírlevél

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Dec. 20., Cs, 16:24:24 CET

A hírlevelek olvasható híreket szoktak tartalmazni, és nem szoktak bömbölni!

Kedves HOB Rendezők!

Már elnézést a mérges kifakadásért, de épp egy szép halk zenét hallgattam,
és azt hittem, nem fogja ezt zavarni, ha közben a hírlevelet is elolvasom.

Jó volna, ha ilyen levelekben figyelmeztetnétek arra, hogy a melléklet
hangos. Szívesen meghallgatom, de esetleg nem rögtön, amikor megkapom a
levelet, hanem megfelelő későbbi időpontban.

Üdv:
Gerzson

2012. december 20. 9:40 Magyar Tájékozódási Futó Szövetség írta, <