[Tajfutas] Hogy erről is tudjunk

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Dec. 11., K, 19:55:22 CET

Szép estét!

Szeretném mindenki figyelmébe ajánlani a lenti linket.

Az összeállítás Kutnyánszky Ernő jóvoltából készült, mely egy 2012 -es (remek) Somogy megyei sportági összefoglalót takar.

Nekem, nagyon tetszik!  Szerintem, jó ha egy ilyen összeállításról a megyén kivüliek is értesülnek.

Ime a link:

http://youtu.be/jwE59JBxvoA

Popey

Ui  Immáron harmadik éve, hogy év vége felé Lévainé Kovács Róza hathatós szervezésével KARCAGON a Kováts suliban is rendeznek városi park tájfutóviadalokat.
Az idei megmérettetésen a felső tagozatos tanulók közül -két pályatávon- 61-en álltak rajthoz.(Több volt a lány mint a fiú)

Más:    ... Borsodban is átadták a Jó tanuló-jó sportoló díjakat.
A fotókat megtekintve a dicsőségtáblán ismerős tájfutó neveket találhatunk.

...lehet folytatni a sportági híradást!