[Tajfutas] mezei eb a hétvégén

compass-sport c-sport at medex.hu
2012. Dec. 5., Sze, 20:05:14 CET

A múlt heti OB volt a válogató ahol az első hat helyezett közül
kvalifikálhatták magukat a EB csapatba Ott a Józsa Gabi negyedik lett de
Ádám sérülés miatt nem indult.

Így alakult a mostani csapat ahol ha minden igaz nem minden jogosult át
rajthoz.

zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

 <http://www.multiNavigator.hu> www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol
ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>
akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2012 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

Egyedi <http://www.multinavigator.hu/termek_list.php?id_menu=652>  ajánlatok
regisztrált felhasználóinknak.

GPS Trade Kft

outdoor és futó szaküzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563

  _____