[Tajfutas] Terkepnezes a rajtban

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Dec. 5., Sze, 07:13:14 CET

Szia Sun!

En Magyarorszagon talalkoztam eloszor azzal, hogy egy percig lehet nezni a terkepet a rajtban.  Meg emlekszem, hogy amikor eloszor versenyeztem itthon felkaptam a terkepet es elfutottam vele.  Ugy rohantak utanam, hogy haho meg egy percet varni kell. Nagyon nem ertettem a dolgot.  Ebbol, gondolom ki tudtad kovetkeztetni, hogy Angliaban soha nem lehetett nezni a terkepet a rajtvonalon, semmilyen szintu versenyen es a mai napig sem lehet.

Ugyanakkor, volt egy mozgalom ugy 8-10 eve Angliaban is, hogy olyan versenyeken, ahol magadnak kell berajzolnod a terkepet, ne kelljen azt is versenyidobol, mert az is ugy volt. Ez ment egy darabig, de aztan a digitalis nyomtatok olcsosaga miatt megszunt az onberajzolas es igy azok a versenyek is repulorajtosok lettek.

Udv:    Julia