[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Aug. 31., P, 16:43:59 CEST

Kedves Zsolt!

Szerintem ez nagyon rossz 5let lenne!
Nem szeretném, ha a piacot elkezdené bárki is szabályozni. Hagyni kell, hogy szabályozza az saját magát!
A versenyző eldönti, hogy egy adott minőségű rendezésért mennyit hajlandó kifizetni. Mert verseny és verseny között is van különbség!

Egyébként az OB pályázatok részét képezi az árak megadása is. Nyert pályázat esetén, csak akkor lehet eltérni tőle ha a Szövetség rábólint (legalábbis eddig így volt).

Mozsár