[Tajfutas] HK2013

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2012. Aug. 30., Cs, 23:30:58 CEST

Istikém, és mindenki!

A gyanú nem így merül fel, mint tudjuk. Talán kicsit elhamarkodtad, ahogy én is szoktam...inkább a bizottság OB, OR, KR? stb. "odaítélési indokai" közt lehetne a lólábat keresni, de ezt kár feszegetni. :-)
Egyébként is nyugodtan írhatom ezt, mert a fejesek nem olvassák a listát, de ha mégis, tanácsolnám, hogy a jövőben ne bontsuk szét az OB hétvégéket, mert azzal egyrészt a versenyzők sem járnak jól (pl. plusz utazás és egyéb kényelmetlenségek), másodszor pedig az egyik klub rosszabbul jár, mint a másik az tuti. :-(

Béke
Oszi

  István Zsebeházy <zsebeisti at gmail.com>, ezt írta:

  "Szerintem az rendezzen, aki adni akar valamit a résztvevőknek,
az ne, aki csak pénzt akar beszedni."

Pedig aki csak erre pályázik és másnap esze ágában sincs POCSB-ot
rendezni arra erősen rátelelődik a gyanú. Sajnos.

zsebeisti