[Tajfutas] A szombati verseny nem maradt el!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Aug. 30., Cs, 08:16:51 CEST

Sziasztok!

Van, aki nem adja fel ............lásd. csatolás
üdv:Popey

Ui. Korábbi levélírónak: Regionális szinten hosszú évek után most először kapcsolódott volna be a versenyrendezésbe Szolnok megye. (Utoljára szerintem éppen egy ROB-ot rendeztek)

A regionális rövidtávú bajnokság nem, "HEVESI" -------- Szolnok szerintem amúgy is egy másik megyének a "fővárosa"-
hanem Nógrád-Heves-JászNagykun-Szolnok megyék rövidtávú bajnoksága lett volna.

A régiós bajnokságok lebonyolításában ebben a térségben szerintem Nógrád jár az élen, de a Hevessel lévő remek kapcsolat eredményeképpen. (eddig még nem sűrűn maradt el regionális bajnokság pl.:  éjszakai egyéni sem) eddig minden régiós bajnokságot lebonyolítottak.

Érdekességként: Az érintett megyében több neves hazai szakosztály képviselői ott vannak az ország-külföld tájékozódási futó versenyein, de az utóbbi évtizedekben egyikük sem rendezett (iskolain kívül) tájékozódási futóversenyt, így minden vszínűség szerint a regionális versenyrendezés terén JNKSZ megye továbbra is üres foltja marad az országnak. Kár érte!