[Tajfutas] tájfutás Budapest szívében

janos szabon jszabon at yahoo.co.uk
2012. Aug. 28., K, 16:59:24 CEST

Remek, de az Istenért, ezt ne nevezzétek svédversenynek!

A svédverseny /lásd Dr Fekete J.:Tájfutó technikai ABC)

- pontos tájoló használatot és lépésszámolást igényel térkép nélkül futva (így szerintem nem népszerűsítőnek hanem technikai edzésre való)
és ha, mint remélitek,

- tömegek "...futkároznak majd pontokat keresve..." , kezükben tartott kódsorrenddel, alaprajzi vázlattal (vagy térképpel, Goldmann Robiék után, csak ki ne kérjék maguknak:), akkor ezt inkább mikro-sprintnek nevezném.

Üdv
Szabon János